قوانین و مقررات

داوطلب گرامی کارشناسی ارشد بدون کنکور لطفا موارد زیر را مطالعه نمایید.

ثبت نام داوطلبان در دوره‌های کارشناسی ارشد فراگیر و استفاده از خدمات آکادمی فراگیر نوین صدرا به منزله پذیرش کامل قوانین و مقررات موسسه آموزش عالی آزاد نوین صدرا می‌باشد.

قوانین عمومی

کلیه‌ی اصول و رویه‌های آکادمی کارشناسی ارشد فراگیر موسسه آموزش عالی نوین صدرا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قوانین موسسه

موسسه همواره سعی می‌کند ظرفیت دوره‌ها را بروزرسانی کند اما در صورت اتمام ظرفیت دوره، حق لغو ثبت نام و استرداد وجه داوطلب برای موسسه محفوظ است.

ثبت نام در دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد به منزله ثبت نام در دانشگاه نمی‌باشد و داوطلب موظف است نسبت به مطالعه جزئیات ثبت نام و اطلاعات مربوط به رشته‌های تحصیلی طبق اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور، اقدام نماید.

در صورت انصراف داوطلب از رشته مورد نظر در صورتی که منابع برای داوطلب ارسال نشده باشد و دسترسی به سامانه‌های آموزشی ایجاد نشده باشد، شهریه‌ی پرداختی با کسر یک سوم مبلغ به داوطلب عودت می‌گردد.

در صورت انصراف داوطلب از رشته مورد نظر تا ۷ روز پس از دریافت منابع آموزشی و دسترسی به سامانه‌ها، یک دوم شهریه به داوطلب عودت داده می‌شود و پس از ۷ روز امکان انصراف قابل پذیرش نیست و مبلغی عودت داده نمی‌شود.

کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی محتوای آموزشی و سامانه‌های آموزش مجازی تولید شده مطعلق به وبسایت https://faragirac.ir می‌باشد و داوطلب حق کپی و انتشار آن را ندارد.

در صورتی که داوطلب دسترسی‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهد، طبق قوانین و مقررات با داوطلب برخورد می‌گردد.

تحصیل در دوره‌های مجازی از طریق اینترنت برگزار می‌گردد و محل برگزاری دوره‌های حضوری پس از تکمیل ظرفیت به اطلاع داوطلب می‌رسد.

با شرکت در دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد، داوطلب کلیه قوانین و مقررات موسسه آموزش عالی آزاد نوین صدرا را می‌پذیرد.

سیاست‌های رعایت حریم شخصی

موسسه به کلیه‌ی اطلاعاتی که داوطلبان در هنگام ثبت نام وارد می‌کنند احترام گذاشته و از آن‌ها محافظت می‌کند.

موسسه متعهد می‌شود تا حد امکان با استفاده از تکنولوژی‌های بروز امنیتی، امنیت وبسایت را برقرار نموده و از اطلاعات داوطلبان محافظت کند و داوطلبان با استفاده از وبسایت رضایت خود را از این سیاست اعلام می‌کنند.

مانند بسیاری از وبسایت‌ها برای ذخیره برخی از اطلاعات از کوکی‌ها استفاده می‌کند و بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال سازی کوکی را به شما می‌دهند که در صورت غیر فعال سازی کوکی ممکن است در عملکرد کلی وبسایت مشکلاتی به وجود آید.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با داوطلبان کارشناسی ارشد، وبسایت رسمی یعنی https://faragirac.ir و اطلاعات تماس موجود در این وبسایت می‌باشد.